Ece'nin Blog Güncelleyememe Sorunsalı

Dönem dönem blog yazmaya karar verip kendime blog sayfaları açıyorum. Fakat bir süre sonra hevesim kaçtığı için yazmaktan vazgeçiyorum. Aslında yazmaktan vazgeçiyorum derken tamamen bıraktığım anlaşılmasın. Sadece internet üzerinden bir şeyler yazıp paylaşmaya vakit bulamadığım zamanlar oluyor gün içerisinde koşuştururken.. Yoksa çantamda bulundurduğum not defterim ve kalemimle aklıma gelen her seyi not ediyorum. Veya cep telefonuma notlar aliyorum.

Mesela bu blog sayfasını acmaya ekim ayında karar vermistim. İlk girişi Mayıs ayında yapmışım. Arada geçen süre korkunç :) ondan sonra da doğru dürüst bir sey yazmamışım. Bugünden itibaren buna son veriyorum. Blog sayfamla da ilgilenecegime kendi kendime söz veriyorum. :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 yorum:

Yorum Gönder